HTML

A Mama Főztje

Sok,sok ételes leírást láttam, gondoltam én is leírom ahogy én készítem az ételeket, hiszen ahány ház annyi szokás.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatóim

Honnan látogatnak

free counters

Chat

Friss topikok

Kenyér

2010.01.06. 13:15 :: a_mama_főztje

Mivel közeledett a karácsony, gondoltam megkérdezem a párom, hogy mit akar venni nekem karácsonyra. Szokás szerint nem volt semmi ötlete. Gondoltam egyet és nagy merészen előálltam a következő kéréssel. Szeretnék egy kenyérsütőgépet kapni, mivel ilyen szerkentyüm még nem volt.  Ugyan jó előre kifejtettem azt a véleményem, hogy elképzelhető, ez is úgy végzi, mint annyi más szerkentyüm, valahol a lakásban szépen, csendesen elporosodik magában. Hát igy kaptam meg életem első kenyérsütő gépét, s lásson csodát a világ ez a szerkentyüm nem porosodik a szoba legmélyebb zúgában. Sőt állandóan kéznél van, mert majd mindennap sütök friss kenyeret. De nem volt ilyen egyszerü a dolog. Nagyon sokat kínlódtam, mig végre elfogadható kenyeret sikerült sütni. Volt olyan nap hogy kétszer is beinditottam a gépet. Úgy vettem észre, hogy a géphez adott receptet ki is lehet dobni, mert az egyáltalán nem használható. Az interneten kezdtem el nézelődni és innen is, onnan is sikerült összeszednem egypár dolgot, s azt kezdtem el átalakítgatni az én gépemre. Én úgy vettem észre, hogy a gépem például jobban szereti, ha kicsit ragad a tészta, akkor lesz lyukacsosabb, könnyebb. Viszont a teteje még mindig olyan sápadt marad, ezért gondoltam egyet és a dagasztást és a kelesztést a gépben csináltam meg, viszont a sütést a gázsütőben folytattam. Az eredmény ilyen lett.

 

 Legközelebb majd megpróbálom a kenyérsütőgépben megsütni a kenyeret.

  

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amamafoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr631651452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása