HTML

A Mama Főztje

Sok,sok ételes leírást láttam, gondoltam én is leírom ahogy én készítem az ételeket, hiszen ahány ház annyi szokás.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatóim

Honnan látogatnak

free counters

Chat

Friss topikok

Végre sikerült.

2010.01.04. 18:57 :: a_mama_főztje

Nekem nem megy, hiába próbáltam én is és más is elkészíteni, valamit mindig sikerült elrontanom. Nem is tudom, hogy tudtam volna még több jelszót, címet stb. kitalálni. Végre sikerült egy honlapot elkészíteni. Karácsony óta próbálkozunk vele, de eddig nem sikerült. Most már megtaláltam, hogy hol lehet a bejegyzéseket elkészíteni. Eddig sikerült az ujbóli bejelentkezés is és az elmentett íráshoz is sikerült belépnem.Mondjátok ez miért ilyen bonyolult dolog. Nagyon sok honlapot böngésztem, olvasgattam, s azt vettem észre, hogy ez sokszor másoknak is gondot okozott.

Gondoltam írok egy nagyon rövid bemutatkozást.  56 éves kétgyerekes nagymama vagyok. Szeretek főzni, sütni, a barátainkat etetni. Ha van szabad időm akkor kötni, subázni, horgolni szoktam. A családdal  sokat szoktunk kirándulni. Van egy nagyon aranyos kutyánk, akit szintén mindenhova magunkkal viszünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amamafoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr701645908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása