HTML

A Mama Főztje

Sok,sok ételes leírást láttam, gondoltam én is leírom ahogy én készítem az ételeket, hiszen ahány ház annyi szokás.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatóim

Honnan látogatnak

free counters

Chat

Friss topikok

Maradék vagy friss kalácsból sütés nélküli édesség.

2014.04.22. 09:14 :: a_mama_főztje

Hozzávalók: 1-2 kalács, (fonott, vagy sima) 2-3 liter tej, vaníliás cukor, 3 főzés nélküli csokoládés puding, lekvár, dió vagy dejó

A pontos hozzávalókat csak találomra írtam le, mert attól függ, hogy milyen kalácsból, maradékból vagy friss kalácsból készül, én fagyasztott kalácsból készítettem, (körülbelül másfél fonott kalácsból)  s egy nagy tepsi tele lett vele.

 

A kalácsokat felszeleteljük, az egyik felét megkenjük lekvárral, majd a tepsibe szorosan egymás mellé tesszük. Ha friss kalácsból készül, akkor kevés vaníliás cukrozott meleg tejjel megöntözöm (ha száraz kalácsból készül akkor több tej kell hozzá) s megszórom dióval vagy dejóval. (nekem cukrozott maradék dejóm volt, avval készítettem.)

Ezután a főzés nélkül elkészíthető csokoládés pudingot a leírásuk szerint elkészítem, majd az egészet ráöntöm a tetejére. Fogyasztásig a hűtőbe tárolom. Ha valaki sok pudinggal szereti akkor többet is lehet rátenni csokisat is és vaníliásat is. 

 

                                                        CIMG1642.JPG

 

                                                           

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amamafoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr786067725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tina Recept 2014.07.03. 11:22:35

Kedves webmester,

Észrevettük, hogy nagyon finom receptek találhatók a blogodon, és egyúttal szeretnénk bemutatni neked az új honlapunkat, www.osszesrecept.hu ahol a felhasználók válogathatnak több mint 115 000 összegyűjtött recept közül. Az oldalon szintén található egy rangsor a leggyakrabban látogatott blogokról. Ha hozzácsatolod a te blogodat is, mi indexeljük a receptek elejét, melyeket a felhasználók ezután könnyen megtalálják a keresőnk segítségével. Ám a recept klikkelése után átirányítja őket a te blogodra, tehát egyre több látogatód lesz az oldalon. Ne aggódj, minden teljesen ingyenes.

Osszesrecept.hu testvéroldalai megtalálhatók világszerte. Nagyon örülnénk, ha a te blogod is része lenne ennek a nagy családnak.

Ha bármilyen kérdésed van, kérem lépj velünk kapcsolatba, szívesen segítünk bármivel.

Üdvözlettel,
Tünde
info@osszesrecept.hu
süti beállítások módosítása