HTML

A Mama Főztje

Sok,sok ételes leírást láttam, gondoltam én is leírom ahogy én készítem az ételeket, hiszen ahány ház annyi szokás.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatóim

Honnan látogatnak

free counters

Chat

Friss topikok

Tejfölös gombapaprikás nokedlivel

2010.01.14. 05:35 :: a_mama_főztje

Hozzávalók: /4-5 személyre/

50 dkg sampinyon (csiperke gomba). 1 doboz tejföl, 1 kis fej vöröshagyma, 1-2 fakanál liszt, a nokedlihoz kb. 20 ek. liszt, (fele-fele arányban sima liszt és rétesliszt) 2 kk. csemege pirospaprika, pici só, bors, majoranna, oregano, bazsalikom, örölt köménymag, 1 tk vegeta, 6 tojás.

A gomba szárát leválasztom a fejéről, megtisztitom őket, utána vizzel lemosom és egész apró, vékony szeletekre felszeletelem. Egy fej vöröshagymát nagyon apróra felvágok, majd kis zsiradékon (én olajjal főzök) üvegesre párolom. A kész hagymára ráteszem az apróra felszeletelt gombát, a füszereket, (pirospaprika kivételével) sót, borsot, vegetát és tovább párolom. Mikor a zsirjára párolódott, akkor 1-2 csapott fakanál lisztet rászorok, és egy kicsit megpiritom. Végül meghintem pirospaprikával és apránként felengedem annyi vizzel, hogy kicsit sürű maradjon, végül 1 pohár tejfölt ráöntök, egyet forralom.

A nokedlihez  20 ek. lisztet, 5-6 tojást, 2 tk. sót egy tálba teszek, és annyi vizzel felöntöm, hogy galuska sürűségü legyen, majd forró vizben nokedliszaggatóval kiszaggatom. Pár perc forralás után leszűröm és egy pici olajra ráteszem. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amamafoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr41671117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása