HTML

A Mama Főztje

Sok,sok ételes leírást láttam, gondoltam én is leírom ahogy én készítem az ételeket, hiszen ahány ház annyi szokás.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatóim

Honnan látogatnak

free counters

Chat

Friss topikok

Olajos piskóta

2010.01.21. 05:57 :: a_mama_főztje

Hozzávalók. 35 dkg liszt, 35 dkg cukor, 1 1/2 dl olaj, 1 1/2 dl viz, 8 tojás sárgája, külön a fehérje habbá verve, 1 sütőpor (a liszthez szoktam keverni), 1 citrom reszelt héja, pici vanilia aroma. 

A cukrot, az olajat, a vizet, a tojás sárgáját, a citrom reszelt héját, a vaniliát habverővel összekeverem, majd apránként hozzáadom a sütőporos lisztet. Ezt is jól elkeverem, hogy ha lehetséges ne legyen benne csomó. A tojásfehérjét felverem kemény habbá, majd óvatosan hozzá teszem a liszthez. Sütőpapirral kibélelt nagyobb tepsibe teszem és előmelegített sütőben kb. 180 fokon 40 percig sütöm. 40 perc után tűpróbát csinálok, s ha nem ragad, akkor kész is van a finom piskóta. Én sokszor csokiöntettel tálalom, de van ugy is, hogy csak natur esszük. Ha valaki szereti a meggyes piskótát, az tehet bele a tetejére rászorva mielőtt a sütőbe tesszük.

(Garantáltan nem esik össze. Én már nagyon sokszor csináltam és mindig sikerült.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amamafoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr901689321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása