HTML

A Mama Főztje

Sok,sok ételes leírást láttam, gondoltam én is leírom ahogy én készítem az ételeket, hiszen ahány ház annyi szokás.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatóim

Honnan látogatnak

free counters

Chat

Friss topikok

Ételek leírásai ahogy én készítem.

2010.01.13. 12:18 :: a_mama_főztje

Tudom, hogy már nagyon sok receptet le lehet tőlteni az internetről, de én még is úgy gondoltam, hogy egy pár ételnek a receptjét még is leírom. Persze azért én is szoktam keresgélni az interneten, hátha van olyan recept amit nem ismerek, vagy másként készítik, mint ahogy én szoktam.  Általában én még a nagyanyáink receptjei szerint főzök, sütők. Ha azonban valamelyik receptjük nem igazán volt jó, akkor fogtam magam és addig próbálgattam, alakítgattam a recepteket, mig nekünk és barátainknak nagyon ízlett. Gondolom lassan fog megtelni a honlap receptekkel, leírásokkal, mert úgy terveztem, hogy amit az egyik nap megfőzök otthon magunknak, azt később beírom a honlapra. Terveztem még, hogy fényképet is készítek az ételekről.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amamafoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr701668945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása