HTML

A Mama Főztje

Sok,sok ételes leírást láttam, gondoltam én is leírom ahogy én készítem az ételeket, hiszen ahány ház annyi szokás.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatóim

Honnan látogatnak

free counters

Chat

Friss topikok

Borsos szelet

2010.04.30. 05:53 :: a_mama_főztje

Hozzávalók: 2-3 szelet karaj, 1 fej vöröshagyma, 1/2 kg zsir, 1 kevés pirosarany, és kevés örölt bors, vegeta.

Ezt az ételt akkor szoktam elkészíteni, amikor több karajt veszek és a karajnak a vége egy kicsit zsiros. Ez a karajrész nagyon finom így elkészítve, vacsorára, reggelire kiváló étel. Ha többet készít az ember, akkor ebédre is nagyon finom egy kis főtt krumplival, vagy párolt rizzsel.

A karajszeleteket megmosom, majd körbe picit bevagdosom és ki kloffolom. Az egy fej vöröshagymát apró kockákra összevágom és a zsiron üvegesre párolom. Ha jó a hagyma, akkor a karajt beleteszem és mindkét oldalát hirtelen megsütöm, majd megszórom örölt borssal, vegetával és kevés pirosaranyat teszek rá. Sót nem teszek bele, mert a vegeta és a pirosarany elég sós. Az edényt fedővel letakarom, majd lassu tűzön kb. 3/4 órát párolom. Ha kezdene odaragadni egy csepp vizet teszek alája.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amamafoztje.blog.hu/api/trackback/id/tr781963456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása